Diz Protezi Ameliyatı

60'lı yaşlardan itibaren hastalığının en büyük sorunlarından bir tanesi deniz ayrılır kendileri günlük yaşamlarını etkileyen yürümelerini yürüme mesafesini kısaltan ağrılardan bahsediyorlar biz bu hastalarımıza muayene ve tetkiklerin yaptığımız zaman bir kısmında gerçekten diz eklemindeki kıkırdaklarının ciddi anlamda aşıldığını kemik dokunun birbirine yanaştığını halk arasında kireçlenme dedikleri asla bizim gonartroz dediğimiz olayı oluştuğunu görüyoruz böyle bir durumda kişiler rahat yürü yemedikleri için ev içerisindeki günlük aktivitelerini yapamadıkları için gerçekten mutsuzlar ve konforları kaybetmiş durumdalar bu tür durumlarda bizler tedavi olarak diz protezi ameliyatları öneriyoruz aslanidis protez ameliyatlarını baktığımız zaman yapay bir eklem koymak üzerinde açıklayabilir aslanı kendi kemiği yerinde durmasına rağmen açılmış yüzeyleri taklit edebilecek daha önce gelişmişti değil cihazlarla üretilmiş bir protez implant ediyoruz. Buradaki tek bir amacımız da fazlalığını en çok zorlu bir şey yok şu hocam ameliyatı olmasam olur mu ameliyattan çok korkuyorum bakın buradaki amacımız kimseye muhtaç olmadan ağrısız insanların yaşamını idame ettirebiliriz bir de şunu unutmamak gerekiyor. Bu ameliyatları olmadığımız zaman hastalarımız dizindeki ağrılarından dolayı takılmalar yaşayabiliyorlar ve düşebilirler düştükleri zaman daha ciddi soruna karşı karşıya kalıyoruz kalça kırıkları kalça kırıkları oluştuğu zaman hasta ambulansla direkt bir acil servise gitmek zorunda kalıyor onun için dizleriniz de gerçekten bir kıkırdak aşınması çok ciddi ağrı varsa bunları lütfen lütfen geciktirmeyin diz protez ameliyatı sizin hayat konforunu artıracak bir ameliyat türüdür.